دنیای بازی و نرم افزار
دنیای گوشی ورایانه

هاست

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدامید وارم نهایت استفاده رو از وبلاگم ببرید برام نظر بزارید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : علیرضا عباسی

 بر اساس شایعاتی که امروزه پیرامون آیپد مینی اپل را گرفته است،اپل اعلام کرده است که در آیپد مینی از یک تکنولوژی پنل لمسی جدید استفاده خواهد شد که با استفاده از این فن آوری جدید، این دستگاه باریکتر از آیپد جدید خواهد شد!

 

بر اساس این شایعات اپل روز سه شنبه با کمپانی به نام Nitto Denko قرار داد بسته است تا پنل های لمسی که از تکنولوژی “G/F2″ استفاده می کند را برای آیپد مینی  تامین کند.

انتظار می رود که اپل از اکتبر ۲۰۱۲ تا پایان سال حدود بین ۷ تا ۱۰ ملیون آیپد مینی تولید و به فروش برساند!

پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : علیرضا عباسی

 همان طور که می دانید اپل هر دو سال یک بار طراحی محصولات خود از جمله آیفون را تغییر می دهد و حال بعد از دو سال که از طراحی آیفون ۳G گذشته است،شایعاتی به وجود آمده که نسل بعدی آیفون ۴ اینچ صفحه نمایش خواهد داشت!

 

بر اساس شایعات موجود اپل طراحی صفحه نمایش نسل بعدی آیفون خود را که ظاهرا  ۴ اینچی می باشد را به کمپانی در قاره آسیا واگذار کرده است تا کار خود را از ابتدای ماه ژوئن (خرداد ماه) آغاز کند!

انتظار می رود که اپل،نسل بعدی آیفون  خود را در اکتبر یا سپتامبر ۲۰۱۲ و در ورژن های مختلفی معرفی نماید!

 همانطور که می دانید کمپانی ال جی در نمایشگاه CES 2012 از تلوزیونی ۵۵ اینچی با تکنولوژی OLED پرده برداری کرد و حال پس از  اصلاح مشکلاتی که در آن وجود داشت است،آن را به تولید انبوه رسانده است!

 

این تلوزیون که با نام تجاری ۵۵EM9600 معرفی شده است،از جنس فیبر کربن می باشد که این امکان را به آن داده است تا ضخامت آن تنها ۴ میلیمتر باشد!

جالب این جاست که به علت فوق باریک بودن این تلوزیون، تمامی پورت های ورودی این تلوزیون شامل HDMI ، USB و … در پایه استوار این تلوزیون  تعبیه شده است!

ال جی اعلام کرده است که فروش این ابر تلوزیون با قیمتی معادل ۱۰۰۰۰ دلار از ماه جولای مصادف با تیر ماه ۱۳۹۱ آغاز خواهد شد!

پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : علیرضا عباسی

 مایکروسافت برای فروش بیشتر کامپیوتر های ویندوزی خود طرحی را ایجاد کرده است که طبق آن، به دانش آموزانی که در این طرح یک کامپیوتر شخصی بخرند، ۱ عدد کنسول Xbox 360 4GB می دهد!

 

این طرح از ۱۸ می مصادف با ۲۹ اردیبهشت ماه در کانادا، ویژه دانش آموزانی است که در کانادا کامپیوتر به قیمت حداقل ۵۹۹ دلار و در آمریکا از امروز، ویژه دانش آموزانی است که کامپیوتر به قیمت حداقل ۶۹۹ دلار و از فروشندگان مجاز خریداری نمایند!

مایکروسافت برخی از فروشندگان مجاز در آمریکا را به صورت زیر معرفی کرده است:

Best Buy, Dell.com, Fry’s Electronics, HPDirect.com, Microsoft Stores و NewEgg.com

و برخی از فروشندگان مجاز در آمریکا را به صورت زیر معرفی کرده است:

Best Buy, Dell.ca, Future Shop, Staples و The Source

پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : علیرضا عباسی

 سامسونگ پس از موفقیت هایی که با عرضه گلکسی نوت به دست آورد، تصمیم گرفت تا ۲۵ مرداد از مدلی قدرتمند تر از گلکسی نوت تحت عنوان گلکسی نوت ۲ پرده برداری کند و حال مشخصات سخت افزاری این دستگاه لو رفته است!

 

بر اساس شایعات موجود،گلکسی نوت ۲ از نظر طراحی تغییر چندانی با گلکسی نوت نداشته است! بر طبق شایعات گلکسی نوت ۲ دارای صفحه نمایشی به اندازه ۵٫۵ اینچ از نوع Super AmoLED می باشد و از عرض صفحه نمایش کاسته و به طول آن افزوده اند!

بر طبق شایعات گلکسی نوت ۲ از پردازنده ای که در گلکسی اس ۳ استفاده شده است (Exynos 4412)بهره می برد گرچه شایعات دیگری وجود دارد که این نسل از گلکسی نوت،از پردازنده قویتر Exynos 5250 بهره می برد!

این دستگاه احتمالا همراه با دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی، ۲گیگابایت رم و با سیستم عامل اندروید ۴٫۱ در ۱۵ آگوست مصادف با ۲۵ مرداد عرضه خواهد شد.

پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : علیرضا عباسی

 کمپانی مشهور Rovio پس از عرضه بازی های موفق Angry Birds و Amazing Ales خبر از عرضه بازی جدیدی با عنوان Bad Piggies داد.

 

Rovio این بار تصمیم گرفته است تا ما را به جای پرندگان خشمگین با خوک های سبز که کارشان خرابکاری و شیطنت است سرگرم کند.

این بازی در وهله اول برای پلتفرم های اندروید،مک و ios در تاریخ ۲۷ سپتامبر مصادف با ۶ مهر ماه و بعدا برای ویندوز و ویندوز فون عرضه خواهد شد.

پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 118197
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content